Virtuemart-problem sa stanjem zaliha proizvoda

Autor Virtue pomoc, 17. Prosinac 2013, 18:07

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Virtue pomoc

Pozdrav, nova sam i priznajem da se ne kuzim u sve ovo no, decki koji su mi napravili stranicu, nisu obavili posao kako treba te se non stop povlacim posvuda i rijesavam probleme kako iskrsnu:(

Naime, rečeno mi je da prilikom unosa proizvoda odem na product status te u dio "in stock" i "maximum purchase quantity" unesem koliko proizvoda imam na zalihama.

No danas se desilo da je kupac otisao pod jednu kategoriju, narucio 1 komad proizvoda (jer sam 1 i imam) te je zatim otisao u drugu kategoriju i narucio jos 1 isti proizvod.

Pitam se kako je to moguce jer bi nakon prve narudzbe tog proizvoda trebalo biti onemoguceno da se naruci jos jedan isti takav.

Ne znam da li sam uopce razumljiva kad ovo pisem?

Primjerice, prodajem odjecu i imam kategorije zenska odjeca i muska odjeca. pod obje kategorije imam podkategorije "rukavice".

S obzirom da su rukavice unisex ja zabiljezim proizvod i pod zensku i pod musku odjecu. Što je trebam napraviti da kad netko taj proizvod naruci iz kategorije zenske odjece, da automatski nitko vise to ne mogu naruciti jer proizvoda nema na zalihama?

Također, tražim nekog tko zna raditi u joomli s virtuemartom jer ima jos dosta toga sto bi trebalo popravljati sto sam naravno spremna platiti. Ako postoji neko mjesto gdje mogu staviti takav oglas, bila bih zahvalna.

Hvala jos jednom

ikiK

#1
maximum purchase quantity nema veze nikakve s količinom proizvoda i netreba se ispunjavat dok se dodaje stanje proizvoda. maximum purchase quantity se određuje samo ako npr imaš 10 proizvoda a dopuštaš 2 po korisniku da se naruči. I ništa drugo. Tebi je dovoljno samo zalihe (in stock) nadopunjavat koliko sam shvatio.
A ovo drugo nije moguće ako je dobro složeno. Jer to može biti samo jedan jedini proizvod koji se pokazuje u obje kategorije, teško je ovako na "sljepo" reći zašto je kako je...
Za ovo treće postoji dio foruma Potražnja komercijalnih usluga pa tamo možeš ostavit oglas.
http://forum.joomla.hr/index.php/board,47.0.html
...

Virtue pomoc

ikik, fala na informacijama no moram priznati da te za ovo drugo nisam razumijela. kako mislis da nije moguce.

ja idem nekakvom logikom.. ako sam dodala jedan proizvod i namjestila da se on prikazuje u 5 kategorija, onda mi je logicno kad se on proda (neovisno u kojoj kategoriji je netko narucio taj proizvod) da njega vise nema i da se ne moze naruciti. zar ne?

ikiK

#3
Citat: Virtue pomoc  u 17. Prosinac 2013, 22:44
ikik, fala na informacijama no moram priznati da te za ovo drugo nisam razumijela. kako mislis da nije moguce.

ja idem nekakvom logikom.. ako sam dodala jedan proizvod i namjestila da se on prikazuje u 5 kategorija, onda mi je logicno kad se on proda (neovisno u kojoj kategoriji je netko narucio taj proizvod) da njega vise nema i da se ne moze naruciti. zar ne?
U pravu si, možda sam se nejasno izrazio, mislio sam reći da je nemoguće da se dalje naručuje ako je dobro namješteno. Ako je isti proizvod i ima količinu jedan, sistem javlja korisniku da je prešao kvotu te da mu je broj artikala ispravljen (nazad na 1) i samo jedan može i mora proć do košarice i finalne narudžbe...

...

Virtue pomoc

hmm pa ne moze ic nazad na 1:D

kako nazad? ako je 1 onda meni u administraciji mora pisati da je 0, a korisniku da se artikl ne moze naruciti:misli:

morat cu to svakako sutra testirati jer oni koji su radili stranicu, dosta su fusali tako da me ne bi cudilo da ovo ne stima

ikiK

Korisnik može kliknut "dodaj u košaricu" isti artikl u drugoj kategoriji, ali će dobit sistemsku poruku da je broj narudžbi za taj artikl ispravljen i ostat će mu jedan (ostat ne vratit, isprika, ipak je kasno...)
A ovisno kako je namješten VM on taj jedan nakon narudžbe prebacuje u rezervirano ili miće s lagera. Ali uglavnom da taj dio se može i mora moć sredit.
...

Virtue pomoc

evo, isla sam testirati. naime, imam 1 komad proizvoda. narucim ga i on ga stavi u rezervaciju. dok je u rezervaciji 10 drugih ljudi moze kupiti isti artikl iako ga realno nema jer je jos pod rezervacijom. Moze li se to ispraviti jer bi bilo odlicno da kad ode u rezervaciju, da ga se vise ne moze naruciti sve dok ja ne unesem da ga ima u zalihama ili dok ne otkazem prvobitnu rezervaciju?

zatim testirala sam sto se desi kad ja kliknem, da sam narudzbu poslala i da vise nije na rezervaciji. naime, pise da je in stock 0, a opet mozes narucivat taj proizvod 10 puta.. znaci, nesto u postavkama je zeznuto.

mene zanima da li ja to mogu negdje sama podesiti ili cu se morat bacat na trazenje nekog tko zna u nadi da mi nece sjebati ostatak web shopa i da ce znat sto radi?

mislim, svasta sam vec prosla i vise nikom ne vjerujem. naime, web shop sam dala jednoj firmi da mi napravi, a ne nekom s ceste pa evo.. skoro pa godina dana od nastanka web shopa ja imam i dalje probleme :'(

ikiK

#7
Prvo pogledaj što ti stoji pod VM/Konfiguracija/Shopfront/Action when a Product is Out of Stock
Treba ti biti Displays 'Notify Me' instead of 'Add To Cart' button ili Do not Display Product

I nije mi jasno kako se ta firma neće s ovakvim zahtjevima pozabavit? Ovakav problem naručivanja je velik propust u najmanju ruku ukoliko niste naravno pri planiranju drugačije zahtjeve dali, ne znam kako godinu dana radite s ovakvim problemima.

I večinu stvari naravno da sama možeš sredit, ako znaš... Dosta toga se može u konfiguraciji sredit.
No sve ovisi i o specifičnim zahtjevima vrste web poslovanja, ponekad je potrebno i dosta "stražnjih" izmjena kodova, to ti ne bih preporučio ako nisi u tom poslu ili ti je hobi desetak godina kao meni  ;D.
...

Virtue pomoc

u pocetku je sve bilo fino dogovoreno pa su radili hrpu drugih propusta poput gramatickih i pravopisnih gresaka. sve sam ih ja morala ispravljati. onda je bilo vizualnih gresaka koje sam JA otkrivala i opet ih ispravljala. Onda kad je sve kao bilo gotovo, pojavljivali su se drugi problemi za koje sam ih morala mjesecima natezati za rukav. Onda su odjednom promijenili politiku te prvih godinu dana odrzavanja nije bilo ukljuceno u cijenu vec su trazili lovu. Tu sam popizdila i sterala ih nek idu tko zna di jer ionako nisu posao dobro napravili.

zatim sam nasla nekog za odrzavanje pa je lik napravio update virtuemarta i sve se sjebalo.. sve! opcije, izgled, funkcije... shop nije radio kako treba.

poznanik koji se bavi izradom weba (ne radi u joomli ni virtue martu) pozabavio se time i popravio ono sto se zeznulo kako bi shop funkcionirao. cijelo ovo vrijeme pazim kad se nesto proda pa odmah stavljam na invisible i strasno je naporno.

vec 2 mj trazim nekog tko ce srediti sve ali nitko ne radi s joomlom.. tako da sam vec fkt na rubu i dode mi da srusim stranicu sa zemljom:o

fala ti za ovo i sad cu to ici provjeriti

ikiK

Što se tiće samih radova na sajtu uvjek postoje beckupi, i sve se uvjek može vratit...
A što se pomoći za samu joomlu tiće na dobro mjesto si svratila ;)
...

Virtue pomoc

ehh, da je on bar napravio backup.. zeznuo je stvar pa se vise nije htio javit na mobitel:rofl:

ovo sto si mi rekao za oznaciti kucicu da se makne proizvod je zapravo upalilo. od starta je bilo oznaceno da se nista ne desava:D

fala na tome:))

ikiK

#11
Ništa, makar ja ljudima preporučam i preferiram Displays 'Notify Me' instead of 'Add To Cart' , da mogu dobit mail kada se stanje promjeni a i proizvod je vidljiv da ne ispadne da ga uopće nema a ljudi ga možda traže... A one koje ne kaniš više prodavat (dopunjavat stanje) jednostavno deaktiviraš...
...

Onebeat

Citat: Virtue pomoc  u 18. Prosinac 2013, 00:16
poznanik koji se bavi izradom weba (ne radi u joomli ni virtue martu) pozabavio se time i popravio ono sto se zeznulo kako bi shop funkcionirao. cijelo ovo vrijeme pazim kad se nesto proda pa odmah stavljam na invisible i strasno je naporno.

Pozdrav,

kada je dotični poznanik uspio napravit upgrade webshopa ?

Ako je to bilo unazad par mjeseci onda postoji mogucnost restorea backupa na serveru ali u neki drugi folder i drugu bazu tako da bi mogli imat dva webshopa "stari" i "novi"

Preporučam svakako lokalni server sa kopijom webshopa tako da se mogu isprobavat  stvari.
Truth will set you free

Virtue pomoc

bilo je prije cca 2 mjeseca. srecom bas u tom periodu nisam dodavala proizvode pa se nije nista izgubilo i stari background je bio ok. ali u sustavu se svasta poremetilo pa je osoba to rucno ispravljala