Novosti:

Aktualne Joomla! verzije: 3.10.11 i 4.2.6

Main Menu

Optimizacija u Joomli 3 kako započeti?

Autor lu_ma, 14. Kolovoz 2013, 20:40

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

lu_ma

Napravila sam stranicu u Joomli www.via-konto.hr i kada upišem u google tražilicu čak i puni naziv uopće mi ne prikazuje stranicu među rezultatima (pregledala sam svih 10 stranica). Totalni sam početnik i skroz sam neupućena u optimizaciju stranice, prijavila sam stranicu na webmaster tools ali ne znam kako dalje odnosno gdje započeti. Također sam htjela maknuti index.php iz url-a ali kada želim promijeniti htaccess.txt u rootu odgovara mi da FileOp Failure on: /home/viakonto/public_html/htaccess.txt: Destination already exists. Zna li itko kako ovo popraviti? Svaki savjet je dobrodošao. Ne tražim niti gotova rješenja spremna sam sama učiti, ali ne znam odkuda početi pa bi svaka smjernica dobro došla. Hvala unaprijed :D

Mihael [ORION]

kad je stranica nova, Googleu treba malo vremena da ju indeksira, a kakva će joj biti pozicija na tražilici ovisi o dosta raznih faktora. Prije svega kakav je sadržaj na njoj (da li je unique ili kopiran, kako se koriste ključne riječi), ali i tome za koje ključne riječi se optimizira pa ako postoje druge stranice koje koriste iste ključne riječi onda se u startu malo teže "nametnuti" nad nekim tko je već duže vremena na webu. No mislim da u ovom slučaju to ne bi trebao biti problem, već počekati neko vrijeme...

Inače za SEO postoji cijela znanost, i nema gotove "kuharice"...
Postoje i Googleove smjernice, pa malo progoogleat o tome...

U globalnoj konfiguraciji svakako treba napisati Meta opis i ključne riječi, što u tvom slučaju vidim da jest upisano
Site Meta Description
Site Meta Keywords