Forum zajednice Joomla! Hrvatska

Joomla! 1.5 podrška => Dodaci (Extensions) J! 1.5 => Komponente J! 1.5 => Autor teme: ivana.ruzic u 21. Rujan 2011, 16:25

Naziv: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: ivana.ruzic u 21. Rujan 2011, 16:25
Uređujem trgovinu u kojoj se ne traži registracija kupaca. Kupac odabere proizvode, unese kontakt podatke, plaća prilikom dostave.
U konfiguraciji odabirem bez registracije ili tiha registracija ali ne prolazi narudžba već se javlja poruka da je registracija nužna. Zapravo, to je tako i radilo dok nisam nadograđivala verziju Virtuemarta i od onda traži registraciju...

Kako to riješiti? Hvala
Naziv: Odg: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: wooer u 21. Rujan 2011, 22:17
Mogu li samo pitati da li je uključena registracija korisnika za samu joomlu?

Naime, ako se dobro sjećam ta varijanta 'Bez registracije' ustvari radi tako da u pozadini ipak kreira joomla korisnika (vm kupac), izradi ponudu za tog kupca i nakon toga obriše ga iz baze.
Naziv: Odg: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: ivana.ruzic u 22. Rujan 2011, 13:42
za Joomlu je uključena registracija korisnika, aktivacija novih korisnika nije potrebna, status novog korisnika registrirani
Naziv: Odg: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: ivana.ruzic u 29. Rujan 2011, 22:09
još nije riješen moj problem... ima li tko barem kakav prijedlog?
Naziv: Odg: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: marko227 u 29. Rujan 2011, 22:49
U konfiguraciji virtuemarta, u prvoj kartici "Temeljne postavke" unutar dijela "Postavke registracije korisnika" što se desi kada opcju "Način registracije korisnika" postaviš na "Bez registracije"
Naziv: Odg: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: Ivana u 30. Rujan 2011, 13:03
Puno hvala ali to ne radi. Ako kod tebe radi, u kojoj verziji radi? Možda je kvaka u verziji VM. Ja sam isprobala 1.1.7, 1.1.7a i 1.1.9 i tu ne radi.
Naziv: Odg: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: marko227 u 30. Rujan 2011, 14:47
Kod mene je verzija 1.1.9 i kad izaberem "Bez registracije" prilikom naručivanja robe, unesem tražene podatke, završim i potvrdim narudžbu. U administraciji narudžba postojim ali korisnik nije kreiran i nije spremljen u bazu.
Kod tebe je vjerojatno došlo do neke pogreške prilikom updatea sa 1.1.7 na 1.1.9
Naziv: Odg: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: Ivana u 30. Rujan 2011, 16:19
Puno HVALA

Vjerojatno je to, došla sam i na tu ideju pa bi deinstalirala VM, obrisala sve module VM i nanovo instalirala. Bili to moglo riješiti problem? Samo.... ne bih htjela izgubiti sve unesene proizvode...

Naziv: Odg: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: wooer u 30. Rujan 2011, 16:25
Deinstalacija VM-a ne bi trebala obrisati podatke u bazi ali od backupa ne boli glava.
Naziv: Odg: Virtuemart - bez registracije kupaca
Autor: Ivana u 02. Listopad 2011, 08:02
Hvala na svakom savjetu i strpljenju.  ;)