Novosti:

Aktualne Joomla! verzije: 3.10.11 i 4.2.6

Main Menu

Optimizacija u Joomli 3 kako započeti?

Autor lu_ma, 14. Kolovoz 2013, 20:40

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

lu_ma

Napravila sam stranicu u Joomli www.via-konto.hr i kada upišem u google tražilicu čak i puni naziv uopće mi ne prikazuje stranicu među rezultatima (pregledala sam svih 10 stranica). Totalni sam početnik i skroz sam neupućena u optimizaciju stranice, prijavila sam stranicu na webmaster tools ali ne znam kako dalje odnosno gdje započeti. Također sam htjela maknuti index.php iz url-a ali kada želim promijeniti htaccess.txt u rootu odgovara mi da FileOp Failure on: /home/viakonto/public_html/htaccess.txt: Destination already exists. Zna li itko kako ovo popraviti? Svaki savjet je dobrodošao. Ne tražim niti gotova rješenja spremna sam sama učiti, ali ne znam odkuda početi pa bi svaka smjernica dobro došla. Hvala unaprijed :D

Mihael [ORION]

kad je stranica nova, Googleu treba malo vremena da ju indeksira, a kakva će joj biti pozicija na tražilici ovisi o dosta raznih faktora. Prije svega kakav je sadržaj na njoj (da li je unique ili kopiran, kako se koriste ključne riječi), ali i tome za koje ključne riječi se optimizira pa ako postoje druge stranice koje koriste iste ključne riječi onda se u startu malo teže "nametnuti" nad nekim tko je već duže vremena na webu. No mislim da u ovom slučaju to ne bi trebao biti problem, već počekati neko vrijeme...

Inače za SEO postoji cijela znanost, i nema gotove "kuharice"...
Postoje i Googleove smjernice, pa malo progoogleat o tome...

U globalnoj konfiguraciji svakako treba napisati Meta opis i ključne riječi, što u tvom slučaju vidim da jest upisano
Site Meta Description
Site Meta Keywords

Dobro bi bilo da ako ne za sve stavke izbornika, barem za početni link tj. "Home" gore u "Browser Title" piše naziv sajta i ključne riječi umjesto kako sada piše samo "Home". TO se radi preko izbornika na stavki za Home, pa u postavkama pod "Page Display Options", upisati u "Browser Page Title"

Zatim bitno je i uključiti SEF linkove u globalnoj konfiguraciji:
- index.php iz linkova će nestati samo ako se uključi "Use URL rewriting", ali prije toga treba u rootu preimenovati htaccess.txt u .htacces
- znači, sve staviti na YES (Search Engine Friendly URLs, Use URL rewriting, Adds Suffix to URL)
- te "Include Site Name in Page Titles" također na Yes. "Before" ili "After" svejedno

Prijava na Google tj. Webmaster Tools također dobro dođe.

E sad, zašto ne možeš promijenit htaccess.txt, nisam siguran. Možda je problem persmissiona. Spoji se FTP, pa onda probaj pogledat dozvole za tu datoteku. Umjesto 444, treba bit na 644. Pa nakon toga probaj preimenovati htaccess.txt u .htaccess

erbi

@Mihael:
Jedno pitanje: Zašto Adds Suffix to URL staviti na YES?

Mihael [ORION]

"Add Suffix to URL" (misli se dakle na .html, .php itd....) - pa zapravo i nije obavezan, njegov utjecaj na SEO i Googel ranking je sitan i neprimjetan, tako da može i bez toga. Pa sad, kako tko više voli.

Generalno, čini mi se da ljudi većinom koriste bez sufiksa...

lu_ma


asad

very nice posttttttttt ;D 8) :P




_____
shafiq

miki

#6
SEO postavke u Joomli 3  nisu previše različite nego što je to slučaj u prijašnjim verzijama.
Iz mojeg nekog iskustva:
Aktivirati sve postavke kao što je to naveo @Mihael osim (Adds Suffix to URL) jer mislim da je ta opcija nepotrebna. Uvjeren sam da je to tako.
U pravilu ako se počne razmišljati o optimizaciji web stranica i boljem rangiranju u tražilicama pod kojim uglavnom mislimo na Google, dobro je prvo razmisliti o niši u kojoj se sajt nalazi a potom i ključnim riječima za koje želimo neke rezultate. Kad smo malo pročešljali koji kriteriji su nam bitni i što zapravo želimo postići prelazimo na fazu slaganja sadržaja u skladu s tim.
Faza Onpage seo optimizacije.
To znači aktivno korištenje heading tagova i to na ispravan način. Znači na jednoj stranici jedan H1 tag nekoliko H2 (pet šest ) i naravno ako je moguće ostale h tagove. U H1 tag idu najbitnije ključne riječi odnosno riječ. U h2 malo manje bitne i tako redom. Riječi i izrazi koji su bitni dobro je da se i naglase na neki način (npr. boldano). Stranica mora imati sadržaj koji je zanimljiv i ima svoju publiku koja to želi pročitati i od toga će imati neki korist.
Nadalje druga bitna stvar su slike. U slike idu alt tagovi- oznake u koje se upisuju opisi slike i naravno vezani su za tematiku web stranice pa može i koja bitna riječa opet da ima smisla ....
U url--u web stranice nije loše imati ključnu riječ no bolje je ne pretjerivati. Ključne riječi se ne ubacuju lopatom u sadržaj članka jer se može dobiti kontra efekt :). Treba pisati na prvom mjestu članak za posjetitelje a kao začin koristiti ono s čime želimo postaviti rezultat na tražilici.
Dobro je proučiti Googlove smjernice za seo optimizaciju stranice.
Druga faza razmišljanja bi bila Offpage SEO.
Ukratko to bi bile aktivnosti na svim drugim web stranicama osim one za koju želimo rezultate.
Ova druga faza je kao što je i @Mihael napisao toliko postala sofisticirana da je prešla u filozofiju i umjetnost :).
Svako ko se bavi time ima svoj neki jedinstveni recept i naravno neke osnovne teorije oko kojih se svi slažu bar dok se ne pojavi neki novi update Google algoritama za rangiranje.
Ukratko u bližoj prošlosti offpage seo je bio većina posla koji se trebao odraditi mada i danas nije daleko...
Ova druga faza obuhvata različite akcije u koje su uključene društvene mreže, direktoriji članaka, linkovi itd..
Malo sam zastranio no to bi bilo neka osnova za razmišljanje.
Za nemogućnost promjene htaccess fajla postoji nekoliko mogućih razloga. Najčešći je što već postoji jedan .htaccess a nije vidljiv i drugi da server ne dopušta kreiranje iz ne znam kojih razloga.
Ako je prvi slučaj u pitanju potrebno je   pri kliku na filemanager link otkvačiti da se prikazuju skriveni fajlovi.
ps. Naravno ako je u pitanju Linux server i Cpanel.