Problem sa instalacijom quickstart template-a

Autor crni41, 18. Veljača 2018, 16:15

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

crni41

Pozdrav narode, trebam što hitniju pomoć

inače sam početnik u ovom, imam problem što je naveden u naslovu. Radi se o JSN_ferado 3.x  template-u, nakon što ga raspakiram u cpanelu, odem na domenu da pokrenem instalaciju i nakon što unesem podatke o stranici (naziv, admin mail, password) trebam doći do toga da unesem podatke o bazi i ne mogu.. konstantno učitava, a ne znam šta, nije mi dao nikakvu grešku niti bilo šta iz čega mogu pročitati razlog.

Unaprijed hvala!

denoza

Jeli ti probaš instalirati paket cijeli, quickstart ili?

Ako si probao quickstart i zapinje to bez prijave greške, probaj na istom serveru instalirati samo Joomlu, i ako to prođe vjerojatno ti je oštećen taj paket koji si skinuo ili ti je greška kod konfiguracije servera.

Ovako bez prikazane greške ti ne mogu više pomoći...

Dario

Trebao bi otvorit network inspector u browseru kojeg koristiš i onda vidit - kud se šalje request i koji je response..... Bez tak nečeg će ti teško ko moći pomoći..... Eventualno da probaš pistat na svojem hostingu iako to ti je njihova dobra volja :(
---
Molim da mi ne šaljete privatne poruke sa zahtjevima za pomoć, takve poruke ignoriram - zato služi forum :)
2b || !2b; this.question();
http://www.dblaze.eu

crni41

da, pokušavam sa cjelim paketom, inače je site aktivan (antodo.hr, ako vas zanima možete vidit, prihvaćam sve kritike) što znači da mi instalacija joomle i drugog quickstarta prolazi.. bit će da je oštećen taj paket..
instalirao sam localhost pa ću se više igrat lokalno..
momci, hvala puno!

Dario

Tražili ste - dobili ste

Za početak svakako ubi autoplay na Vimeo videu.... dođem na stranicu, počne mi nešto svirati, a ne vidim što - budući da je video tek na polovici stranice.... Ako već mora biti autoplay onda to treba pametnije složit - da se krene autoplay tek kad ti je video "na ekranu" odnosno u viewport-u....