Pozz ekipo!

Autor McLex, 31. Siječanj 2011, 23:55

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

McLex

Pozdrafff!!!

Ime Marko, dolazim iz zagorja (stubaki) , 21 godina, nabavil onaj džabe hosting i domenu od plus.hr, pa rekoh ajde da napravim i ja neku malo bolju stranicu od onih koje sam radio u frontpage-u nekad davno i od danas sam početnik u Joomli.... nadam se da ćemo odlično surađivati.... :D

oKRamxII


wooer

Dobrodošao McLex,

Siguran sam da ćemo super surađivati ako nam daš obećanje da ćeš sve što si znao 'raditi' u FrontPage ostaviti u prošlosti.
UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity
Documentation & Translation Team Member

Moje Novo Ime

Citat: wooer  u 01. Veljača 2011, 00:11
Dobrodošao McLex,

Siguran sam da ćemo super surađivati ako nam daš obećanje da ćeš sve što si znao 'raditi' u FrontPage ostaviti u prošlosti.

Wooer, odmah se sjetim onog crnca i tunela!

McLex

Citat: wooer  u 01. Veljača 2011, 00:11
Dobrodošao McLex,

Siguran sam da ćemo super surađivati ako nam daš obećanje da ćeš sve što si znao 'raditi' u FrontPage ostaviti u prošlosti.

naravno... skužil sam da od toga nema baš kruha  ;)

btw. nisam nigdje primjetil da ima neki tutorial za potpune početnike na hrv... ono di, kako, zakaj... pa ak me možete ovdje ili u nekoj temi malo uputiti...

Moje Novo Ime

Citat: McLex  u 01. Veljača 2011, 00:18
naravno... skužil sam da od toga nema baš kruha  ;)
btw. nisam nigdje primjetil da ima neki tutorial za potpune početnike na hrv... ono di, kako, zakaj... pa ak me možete ovdje ili u nekoj temi malo uputiti...

To će ti gospon Karlović objasnit...trebaš ga samo upitati.
On ti je jedan drag i pažljiv gospon, strpljenja u njemu ko riže u Kini, piše čak i članke o Joomli na wiki.joomla-hrvatska.com.
Nisam ga vidio danima...vjerojatno je tamo.  :nevin:

ikiK

Pozdrav.
Poslužit će ti pokoji link s starog(?) foruma u međuvremenu...