Hy društvo...!!!

Autor GTR, 25. Siječanj 2011, 09:35

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

GTR

Pozdrav svima koliko Vas ima, ja sam Goran T. iz okolice Varaždina poznat na ostalim forumima kao GTR, eto buraz mi je na ovom forumu od kojeg sam i saznao za ovaj, a s time da sam ja početnik Joomle za privatne potrebe izrade web stranice, evo mene kod Vas s nadom da ću puno toga naučiti od starih iskusnjara.
Tolko od mene za sad... ;)

Skipper


Onebeat

Citat: GTR  u 25. Siječanj 2011, 09:35
Pozdrav svima koliko Vas ima, ja sam Goran T. iz okolice Varaždina poznat na ostalim forumima kao GTR, eto buraz mi je na ovom forumu od kojeg sam i saznao za ovaj...

Dobro došao ;D

a buraz ti je? :nevin:
Truth will set you free

GTR


a buraz ti je? :nevin:
[/quote]

Bernard T.

Skipper

#4
Citat: GTR  u 25. Siječanj 2011, 10:19

a buraz ti je? :nevin:


Bernard T.


Sjedni pet ;D

karlovic


Citat: GTR  u 25. Siječanj 2011, 10:19

a buraz ti je? :nevin:


Bernard T.
sjedni dva, kakav početnik joomle? to ti ne treba samo narediš burazu  da ti napravi u joomli to i to  ROFL ROFL

wooer

Dobrodošao!

No, sad ćemo ovdje imati i obiteljska okupljanja ... Možemo uskoro registrirati i mafijašku djelatnost.
UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity
Documentation & Translation Team Member

Moje Novo Ime

Citat: wooer  u 25. Siječanj 2011, 11:14
Dobrodošao!

No, sad ćemo ovdje imati i obiteljska okupljanja ... Možemo uskoro registrirati i mafijašku djelatnost.

Ja ne vjerujem...to je Bernardova druga strana osobnosti...reklo bi se podvojena ličnost.
Dobro došao i dobro nam ostao! :)

Renato

Sad napokon znamo tko je taj Goran T. ;D Još nam onaj R ostaje nepoznanica :D

Dobro došao!!!

Onebeat

Citat: GTR  u 25. Siječanj 2011, 09:35