Tražio sam po forumima odgovor no nije to - to. Problem je slijedeći. Napravio sam u joomli stranicu i tom kome sam napravio tražio je da mu stavim mail. Ok, otvorio mail kroz cpanel, dobio postavke i upisao šifru. Isto to instalirao kod njega no mail primi ali ne može poslat. Ima u mail klijentu i svoje mailove koje uredno prima i šalje.
Da fora bude veća ja mu na svom kompu (otvorio kada mi se žalio), primam i šaljem iste te mailove.
Na većini foruma spominju vatrozid ili antivirusni program kao problem no čini mi se da nije to jer sam na njegovom kompu iste isključivao. Logično je da ako ja primam i šaljem da su postavke ok i da je problem u compu no isto tako logično je da ako on uredno prima i šalje druge mailove da je komp ok i da je problem u postavkama.
Joomla mi je dala slijedeće postavke:
Incoming Mail Server: mail.stranica.hr
Incoming Mail Server: (SSL) shop.server-034.com
Outgoing Mail Server: mail.stranica.hr (server requires authentication) port 25
Outgoing Mail Server: (SSL) shop.server-034.com (server requires authentication) port 465
Supported Incoming Mail Protocols: POP3, POP3S (SSL/TLS), IMAP, IMAPS (SSL/TLS)
Supported Outgoing Mail Protocols: SMTP, SMTPS (SSL/TLS)
Boldano sam stavio kao incom. i outcom. server
Ukoliko netko nešto zna neka javi što prije. tnx
Port 25 općenito blokiraju npr. t-com, optima....problem kod slanja mailova je u tom outgoing (SMTP) portu, no, kao što si rekao, vjerojatno može primati.
Vjerujem da ti je Joomla dala te postavke, no pogledaj za svaki slucaj sljedeće postavke u samom cPanelu:
Home -> Email Accounts -> (predpostavljam da ti je neki email account napravljen) - s desne strane klikni na More -> Configure Email Client
Pogledaj tamo postavke za email, pa javi da li su iste, ako nisu, promijeni ih u Joomla-i.
iste su postavke kao i u joomli
U SMTP postavkama je predpostavljam postavljena kvacica za autentifikaciju.
Kontaktiraj hosting providera i objasni da je problem sa portom 25 i da ne možeš slati mailove, oni će rješiti problem (bar bi trebali).
Ne nije, i to sam isključio prilikom konfiguracije maila.
Citat: proleter u 14. Siječanj 2013, 15:44
Ne nije, i to sam isključio prilikom konfiguracije maila.
Jel mi mozes poslat pristupne podatke za joomlu i cpanel da pogledam?
To je obavezna postavka. Jesi li je probao uključiti i onda probati poslati?
Citat: MislavORION] link=topic=4050.msg13466#msg13466 date=1358176141]
To je obavezna postavka. Jesi li je probao uključiti i onda probati poslati?
Jesam i ne šljaka, klijent ima instaliranih više XP-a. Gledao sam rješenja i za XP no sve se svodi na to da se promijeni port.
Je ti to vrtiš on-line ili lokalno ?
Ako je on-line, onda kontaktiraj pružatelja hostinga jer je vjerojatno nešto do servera, a ako nije onda ćemo dalje riješavati....
on-line, baš treba
Jesi kontaktirao svog hosting providera? Što su ti rekli?
jesam, i nakon nekog vremena odgovorili su da treba promijeniti port
Za nekog tko će možda imati ovaj problem, incoming port ostaje 25 dok se outgoing port mijenja te umjesto 110 stavlja 587.
Ukoliko ne ide zadnja solucija je 487.
Da sada sve ide.
Dakle ovo vrijedi za windows mail i za outlook do viste jer windows mail ne radi u 7-ci (zamjena windows live mail)
Citat: proleter u 02. Veljača 2013, 08:31
jesam, i nakon nekog vremena odgovorili su da treba promijeniti port
Za nekog tko će možda imati ovaj problem, incoming port ostaje 25 dok se outgoing port mijenja te umjesto 110 stavlja 587.
Ukoliko ne ide zadnja solucija je 487.
Te postavke kako točno ide, da li je to 25 ili 587 ili nešto treće se dobe isključivo od hosting providera (ukoliko ne rade one iz panela).
Citat: proleter u 02. Veljača 2013, 08:31
Dakle ovo vrijedi za windows mail i za outlook do viste jer windows mail ne radi u 7-ci (zamjena windows live mail)
Sad te iste postavke (portove) koje si sad dobio od njih postavljaš u bilo programu kao što je outlook/windows mail/thunderbird.