Dodavanje valuta

Autor Lela, 25. Veljača 2011, 09:11

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Lela

ok, ftp smo skinuli pa ću napraviti backup i onda se baciti na zakrpe za VM, ali me sad interesira da li da prvo napravim update joomle? kao što rekoh, verzija je 1.5.8


ikiK

#17
Citat: Lela  u 24. Ožujak 2011, 09:56
ok, ftp smo skinuli pa ću napraviti backup
Nikako nemoj zaboravit bazu podataka, a ne samo preko ftp-a, sve ti je to lagano sredit kroz c-panel. Izbjegavaj ftp skidanje cijelog sadržaja na hostu jer ftp-programi znaju slučajno ponešto i pogubit kod takvih  količina filova...
...

Lela

c-panel?  ???
očito sam laik na kvadrat, molim te, pojasni mi!

ikiK

Kada zakupiš neki prostor na serveru (hosting) na kojem postavljaš svoje stranice dobivaš link i pristupne podatke za neki oblik admin panela za administraciju tog prostora i mogućnosti na njemu. Najčešće je to C-panel no ima i drugih ovisno o firmi koja pruža hosting. Te podatke moraš imat. Bez toga nemožeš radit jer tamo namještaš npr željene mailove, gledaš koliko prostora ti je zauzeto, beckup  i još  jako puno toga.


Ovdje imaš demo: http://x3demob.cpx3demo.com:2082/frontend/x3/index.html?post_login=17750771329471

Ako vas je stvarno ostavio na cjedilu dizajner i nije ostavio nikakve podatke za to probaj kontaktirat tvrtku koja vam hosta stranicu.

Ako neznaš niti koja je saznaš na ovoj stranici: http://whois.domaintools.com/, upucaj adresu stranice i odi na Server Stats tab.
...

Lela

došla sam do našeg servera preko phpMyAdmina, hosting nam daje iskon (naravno još nisam pronašla c-panel)
tamo sam malo gledala čega ima (još ništa ne razumijem) i onda mi je javio ovu grešku:

Pogreška
SQL upit:
SHOW FULL FIELDS FROM  `jos_vm_currency` ;
MySQL je poručio: 
#145 - Table './mturedsa/jos_vm_currency' is marked as crashed and should be repaired


nadam se da je to razlog što ne mogu stavljati cijene?

ikiK

Iskon nema c-panel.